Nog 25 nachtjes slapen:) - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marjolijn Es - WaarBenJij.nu Nog 25 nachtjes slapen:) - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marjolijn Es - WaarBenJij.nu

Nog 25 nachtjes slapen:)

Door: marjolijnvanes

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn

13 December 2010 | Nederland, Zoetermeer

Hallo,

Nog 25 nachtjes slapen en dan vertek ik naar Curacao, voor ongeveer 3 maanden!

Op dit moment is het aan het sneeuwen en zit ik nog onder een plaidje op de bank. Het is hier buiten erg koud, dus dat zal wel even omschakelen zijn zometeen.
Morgen heb ik mijn laatste stagedag op het Noordeinde, wat jammer is, maar ik heb ook heel veel zin in dit grote avontuur op Curacao. De kinderen vroegen vandaag al waarom ik dan weg ging en of ik hun niet lief vind. Lastig uit te leggen aan kinderen van 6 a 7 jaar oud, maar wel lief dat ze er naar vragen. Ik zal ze ook wel missen, want het is een leuke klas:)

Tot slot nog even wat nuttige informatie;

Mijn nieuwe adres is:
Nieuwestraat 5 (kamer 33)
Willemstad, Curacao

Je kunt me ook vinden op Skype:
Marjolijnvanes

En natuurlijk op Hyves:
Marjolijnvanes.hyves.nl

xx Marjolijn

PS: Je kunt je ook inschrijven op de mailinglist, zodat je een mail krijgt als ik een nieuw bericht heb geplaats. Geheel vrijblijvend natuurlijk;)


  • 13 December 2010 - 19:25

    Marrie:

    Nog 25 nachtjes! Spannend hoor. We zullen je missen. Geniet nog maar van de voorpret.

  • 06 Januari 2011 - 17:51

    Marianne En Chris:

    Goede reis morgen en geniet het eerste weekend van de zon. Oh zalig. We wachten op je berichten.

    Groetjes,

    Marianne en Chris

  • 06 Januari 2011 - 18:04

    Mirjan:

    Hey Marjolijn,

    Heel veel plezier in Curacao! Maar dat komt helemaal goed! Geniet van het mooie eiland en het lekkere weertje!
    Goede reis voor morgen

    Xx Mirjan

  • 06 Januari 2011 - 19:20

    Joke Van Staalduinen:

    Hoi Marjolijn
    Een hele goede reis en ga er van genieten we lezen je reisverslagen graag
    veel plezier doei groetjes
    Joke

  • 08 Januari 2011 - 12:03

    Merel:

    lijntje,

    ben je veilig aangekomen!!?

  • 09 Januari 2011 - 18:51

    Hanneke:

    Hé Marjolijn, hoop dat je een goede reis hebt gehad. Had zo graag mee willen gaan maar de Pabo regelt dit soort zaken niet : stagebezoek aan leuke studenten in verweggiestan. Erg jammer.
    Maak er wat moois van en zorg ervoor dat je flink geniet. Ik ga je verhalen lezen.
    Groet,
    Hanneke

  • 10 Januari 2011 - 13:25

    Jeroen:

    Hey nichtje!

    Geniet van je maanden daar! Schrijf lekker veel verhalen voor ons, en natuurlijk af en toe wat foto's plaatsen om ons jaloers te maken!

    Groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolijn

Actief sinds 29 Sept. 2010
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 15543

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 15 April 2011

Curacao

23 Augustus 2015 - 30 November -0001

Australië enzo..

Landen bezocht: