Thuis.. - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marjolijn Es - WaarBenJij.nu Thuis.. - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marjolijn Es - WaarBenJij.nu

Thuis..

Door: marjolijnvanes

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn

18 April 2011 | Nederland, Zoetermeer

Goedemiddag,

Zaterdag rond een uurtje of 11 zijn Liza en ik geland op Nederlandse bodem. Mijn vriendinnetjes, ouders, broer, zus, buuf en Leo stonden me op te wachten. Super leuk zo´n warm onthaal, met spandoek en al:)

Nu ben ik ondertussen al weer 2 dagen thuis en ben nog niet helemaal gewend. Het is hier ontzettend rustig en je leeft hier meer binnen dan buiten. Men vind het hier warm, maar ik vind 14 graden toch behoorlijk koud!
Afgelopen zaterdag zijn een aantal mensen wezen buurten en gisteren was de hele familie op bezoek. Leuk om iedereen weer te zien en te spreken.
Vandaag naar school geweest voor een gesprek met mn SlB'er en even langs Jongerius geweest.
Vervolgens moest ik mijn gesprek bij de bakker afkappen, omdat ik de bus moest halen. Dat is allemaal nog wel eventjes wennen. Alles gaat hier volgens schema en als je een minuut te laat bij de bus komt, is die gewoon weg. Gelijk allemaal geregel en gedoe in Nederland. Heel wat anders dan op de Antillen waar je met je hand wappert en er een busje voor je stopt. Die je vervolgens voor Nafl. 2,10 naar je bestemming brengt, terwijl ik ondetussen alweer 7,70 euro kwijt ben aan een strippenkaart voor een ritje naar Den Haag.
Ach ja, het Nederlandse leven zal ook snel weer gaan wennen en heeft ook zo zijn voordelen:)

Hoop iedereen snel te zien, die ik nog niet gezien heb! Tot snel dus allemaal:)

xx Marjolijn

  • 18 April 2011 - 16:02

    Sandra:

    Nou Honey..! Ik ben heel erg blij dat je weer veilig bij ons in het kikkerlandje bent:D Enneee.. Je went hier vast weer snel genoeg..;) Want ja.. Na 3 maanden moet je hier toch weer aklimatiseren;) Al wordt het hier wel 20 graden!! WOEHOEE
    haha
    tot snel maar weer honey!

    xx.

  • 18 April 2011 - 16:42

    Wendy:

    Hey lijn

    Goed om horen dat je weer veilig in het land bent. Ik kan me voorstellen dat het wel weer even wennen is maar dat zal wel weer komen. Ik hoop je snel weer te zien ben benieuwd naar alle verhalen.

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolijn

Actief sinds 29 Sept. 2010
Verslag gelezen: 1634
Totaal aantal bezoekers 15535

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 15 April 2011

Curacao

23 Augustus 2015 - 30 November -0001

Australië enzo..

Landen bezocht: