Relaxte leventje op de Antillen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjolijn Es - WaarBenJij.nu Relaxte leventje op de Antillen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjolijn Es - WaarBenJij.nu

Relaxte leventje op de Antillen

Door: marjolijnvanes

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn

27 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Bon Tardi,

Bij mij is het nog middag, dus vandaar de begroeting met goedemiddag in het Papiamentu.
Het gaat hier harstikke goed en ik heb eigenlijk ook weinig mee te delen haha. Maar voor de thuisblijvers is het vast leuk als ik jullie zo af en toe eventjes op de hoogte houd:)
Ik ben sinds een uurtje of 3 vanmiddag thuis van mijn stage. Heb vervolgens met Noel, een huisgenootje even op het balkon gezeten en ben daarna lekker op m'n kamer gaan zitten. Ik moest wel onder mijn beddengoed heen duiken, want het hangt hier nogal vol met mijn was. Er is niet echt een wasrek aanwezig, dus ik heb een waslijn in mn kamer gespannen, lekker vol.
Verder ga ik vanavond met mn huisgenoten naar 'de Tijd' waarschijnlijk. Is een 'kroeg' hier vlak om de hoek met eigenlijk alleen maar Nederlanders en is altijd gezellig. Vrijdag word het waarschijnlijk Cabana of Bermuda en op zaterdag meestal ook Bermuda. En op zondagavond is er feest op Mambo met Wet & Wild...
Zoals je leest heb ik het iedere avond dus nogal druk met feestjes vieren en drankjes drinken, maar dat is erg gezellig:)
Morgen ga ik met Rachel, huisgenoot, waarschijnlijk ff de stad in om slippertjes te kopen en gewoon lekker te winkelen. Zaterdag en zondag word het waarschijnlijk naar het strand, zodat ik nog ff bij kan kleuren. Het begint gelukkig al aardig op te schieten :)
Morgen gaan er veel huisgenoten weer naar huis en komt er weer een nieuwe lichting. Vanaf morgen is het dus weer superdruk met allemaal nieuwe mensen dus dat is wel gezellig, maar ook jammer dat de 'oude' weer naar huis gaan.

Ohjaaa en heel soms doe ik ook nog iets voor school/stage.. ;)

xx vanuit het zonnige Curacao!

PS: Foto's zet ik op Hyves.. eventueel volgt er later nog een link van Picasa. Ik doe mijn best!

  • 27 Januari 2011 - 21:18

    Sandra:

    Je hebt het maar zwaar he lijniee;)
    xx.

  • 28 Januari 2011 - 08:24

    Ingrid:

    wat een leventje...ruilen...??
    have fun!

  • 28 Januari 2011 - 09:13

    Wendy:

    Hey

    Wat heb jij toch een rot leven daar zeg. Ons een beetje jaloers zitten maken met die mooie verhalen van je ;). Wel goed om te horen dat je het daar naar je zin hebt. Dat is wel belangrijk.
    Hoe gaat het verder met je stage want daar horen we maar weinig over haha :D

    xxx

  • 28 Januari 2011 - 10:46

    Wouter En Annemieke :

    Wat een leven lijn...! Echt super :D.
    Ik ga nu ff je foto's bekijken ;).

    Xx.

  • 29 Januari 2011 - 10:45

    Mam:

    Ha die Lijntje. Lees dat je de was hebt gedaan. Ja, dat moet je nu zelf doen! Met het kleurtje gaat het ook goed zo te horen. Wij zijn nu nog wat wit maar dat gaat over vier weken ook wel veranderen. Hier is het koud. Brrrrrrrrrrrr... Dag lieverd.

  • 31 Januari 2011 - 20:14

    Joke Van Staalduinen:

    Hoi Marjolijn
    Gaat goed daar zo te lezen en met de kids want je hebt het alleen maar over gezellig drankje doen en strand en winkelen haha nee hoor leuk om te lezen doei groejtes geniet ervan
    Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolijn

Actief sinds 29 Sept. 2010
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 15529

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 15 April 2011

Curacao

23 Augustus 2015 - 30 November -0001

Australië enzo..

Landen bezocht: