Eerste twee weken Down Under - Reisverslag uit Canberra, Australië van Marjolijn Es - WaarBenJij.nu Eerste twee weken Down Under - Reisverslag uit Canberra, Australië van Marjolijn Es - WaarBenJij.nu

Eerste twee weken Down Under

Door: Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn

05 September 2015 | Australië, Canberra

Inmiddels alweer 2 weken geleden ben ik vertrokken naar Australië, maar het voelt als een eeuwigheid.

Mijn avontuur begon met 2 lange vluchten naar Sydney. In het vliegtuig heb ik gelukkig veel kunnen slapen en wat filmpjes kunnen kijken. Bij aankomst op het vliegveld van Sydney kwamen twee meisjes van het Wake up! Hostel mij ophalen. In de stromende regen zijn we naar het hostel gereden waar ik terecht kwam in een kamer met 5 anderen. Inmiddels was het 19.00 uur in Sydney, even wat gegeten en daarna naar bed. De volgende morgen opgestaan zonder jetlag, heerlijk!
Mijn week in Sydney heb ik doorgebracht met het verkennen van de stad en mijn orientatiedagen voor mijn Au Pair werk. Ik heb uiteraard het Opera House bewonderd en over de Harbour Bridge gewandeld. Met een tour van het hostel heb ik mezelf ook nog blij gemaakt met een wandeling langs de kust met als eindpunt het beroemde Bondi Beach!
Op de vrijdag na mijn vertrek vanuit Nederland ging mijn reis door naar Canberra. Een ritje van 3,5 uur in de bus vloog voorbij en in Canberra kwam mijn hostmom mij ophalen. Wat een warm welkom!
De afgelopen week heb ik met Katherine, mijn hostmom, meegelopen om de kinderen en hun routine te leren kennen. Vanaf aanstaande maandag gaan zij en haar man weer aan het werk en begint voor mij het 'echte werk'. Kijk er nu al naar uit, maar eerst genieten van mijn weekend. Morgen ga ik naar Tidbinbilla (natuurpark) waar je kangoeroes en koala's in het wild kunt bewonderen. Ik ben benieuwd!

I'll keep you posted!

Cheers!

  • 05 September 2015 - 08:57

    Marianne Brink:

    Gaaf allemaal. En je hebt nog veel meer op je planning staan zag ik op FB. Geniet ervan en heel veel plezier.

  • 05 September 2015 - 09:29

    Els Snijder:

    Zo te lezen ga je nog veel meer bevonderen lees ik op Facebook. Ik vind het super leuk om te lezen wat je mee maakt. Veel plezier.

  • 05 September 2015 - 09:54

    Carla:

    leuk om mee te reizen.!

  • 05 September 2015 - 11:50

    Wendy:

    Hey Marjolijn

    Super leuk om te lezen. Wat een avontuur en dat avontuur begint pas net.
    Heel veel plezier met de kids.

    X Wendy

  • 05 September 2015 - 12:25

    Wills:

    Leuk om zo alles met je mee te beleven.

  • 06 September 2015 - 13:20

    Carla Van Vliet:

    Klinkt goed allemaal! leuk woord: hostmom...! ;-)

  • 07 September 2015 - 11:11

    Marjolijn:

    Thanks voor alle reacties:) Ik doe m'n best om regelmatig een reisverslag te posten!

  • 07 September 2015 - 14:45

    Janny:

    Leuk om op deze manier wat van je te horen!
    Succes met het ECHTE WERK

  • 07 September 2015 - 22:12

    Suze:

    Dag lieve Marjolijn, fijn dat je het zo naar de zin hebt. Maar daar twijfelde ik ook niet aan. Las op fb dat je al aan allerlei evenementen deel gaat nemen. Zo kom je er wel lekker in! Leuk om je te volgen op waarbenje. Liefs!

  • 08 September 2015 - 08:47

    Ron En Gerda:

    hoi Marjolijn,
    fijn om de eerste enthousiaste berichten te lezen.
    We gaan je volgen !!
    Ron en Gerda

  • 13 September 2015 - 17:02

    Janni En Thomas:

    Hoi Marjolijn,

    Fijn dat je het naar je zin hebt. Ik kijk elke ochtend hoe het weer bij je is. De klok staat op mijn i-pad. Spannend zeker om straks met de kids alleen te zijn. Zaterdag was ik bij je ouders om Nemuel te bewonderen. Een lekker ventje. Een hele fijne tijd en we horen wel weer van je.


    Groetjes ook van Thomas,

    Janni

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolijn

Actief sinds 29 Sept. 2010
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 15516

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 15 April 2011

Curacao

23 Augustus 2015 - 30 November -0001

Australië enzo..

Landen bezocht: