Nog maar 5 weekjes.. - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marjolijn Es - WaarBenJij.nu Nog maar 5 weekjes.. - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marjolijn Es - WaarBenJij.nu

Nog maar 5 weekjes..

Door: Marjolijn van Es

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn

20 Juli 2015 | Nederland, Zoetermeer

De zomervakantie is begonnen en ik heb er net een weekje Frankrijk op zitten met mijn zus. Nu is het nog 5 weken genieten in Nederland van al mijn lieve vrienden, familie en collega's. Ik kijk natuurlijk ook erg uit naar de komst van mijn kleine neefje of nichtje, vandaar dat ik nog eventjes 5 weken wacht met mijn grote avontuur;)

Op zondag 23 augustus vertrek ik om 11.15 uur van Schiphol richting Sydney, met een tussenlanding in Singapore. Op maandag 24 augustus om 17.45 uur (plaatselijke tijd) zal ik landen in Sydney. Ik word daar opgehaald door iemand van AIFS (de organisatie van mijn Au Pair avontuur) en naar mijn hostel gebracht. De eerste week heb ik een 2-daagse cursus 'hoe zorg ik voor kinderen' ;) en veel vrije tijd om Sydney te bewonderen.
Op vrijdag 28 augustus pak ik de bus richting Canberra en wordt daar opgehaald door Katherine (mijn hostmom). Dan gaat mijn Au Pair avontuur pas echt beginnen.

Ik heb er zin in!

  • 28 Juli 2015 - 20:19

    Hanneke:

    Hoi Marjolijn,
    Onwijs leuk dat je zo'n reis gaat maken. Goede reis gewenst en een super tijd in Australie. Wie weet kom je mijn dochter nog tegen in het voorjaar(uiteraard onmogelijk in zo'n groot land). Zij maakt een wereldreis met haar vriend en vertrekt 9 september. Ohhh, het lijkt me echt geweldig. Nou, we blijven hier achter en werken keurig voor de Unicoz :-). Groetjes, Hanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolijn

Actief sinds 29 Sept. 2010
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 15523

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 15 April 2011

Curacao

23 Augustus 2015 - 30 November -0001

Australië enzo..

Landen bezocht: