Nog maar 6 weken.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjolijn Es - WaarBenJij.nu Nog maar 6 weken.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjolijn Es - WaarBenJij.nu

Nog maar 6 weken..

Door: marjolijnvanes

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn

08 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Bon dia!

Het is alweer even geleden dat ik jullie op de hoogte heb gesteld van mijn belevenissen, dus hier een update;

Afgelopen maandag heb ik Leon uitgezwaaid op het vliegveld, samen met Sas, Liza en Thijs. Was wel eventjes gek, maar er stond ook weer tegenover dat mijn ouders met datzelfde vliegtuig weer aan zouden komen. Omdat het wat laat werd heb ik besloten om papa en mama dinsdag op te gaan zoeken in hun resort: Chogogo (bij Zanzibar).
Dinsdagmiddag ben ik met de bus, wat nog even een gedoe was, naar hun resort gegaan en heb toen mn ouders weer gezien, wat wel weer erg leuk was. Ook het resort vond ik helemaal super. Dat is wel weer even wat anders dan een studentenhuis.
Diezelfde dag heb ik met mn ouders vlak bij de pontjesbrug gegeten en hebben ze mijn mooie kamer en studentenhuis mogen ontmoeten haha. Volgens mij viel het ze allemaal reuze mee:)
Verder zijn we de hele week heeeeeeeeeerlijk uiteten gegaan, want ik als arme studente kan dat natuurlijk niet betalen haha;) Daarnaast zijn we naar Shete Boca geweest, een natuurpark met hoge golven en rotsen. Een week eerder was ik er ook al geweest, maar toen met hagel en regen. Nu in het zonnetje, was ook wel erg mooi:)
Uiteraard hebben we ook nog een toeristisch rondje door Willemstad gelopen, zijn we naar Happy Hour op Zanzibar geweest, op t strand gelegen bij Zanzibar, bij t zwembad gelegen en ik heb eeeeeeeeindelijk weer een keer onder een warme douche kunnen staan. Dat had ik toch wel heel erg gemist.. en ook een hot tub is niet verkeerd.
Nu ik hier weer zit op mn kamertje en gister onder de koude douche moest, viel dat toch wel weer even tegen.
Ook hadden mn ouders nog allemaal spullen voor me meegenomen, zoals shampoo, slippers, spelletje en een heel lief kaartje van mn vriendinnetjes, waar ik wel heel blij mee was:D
Papa en mama zijn weer naar huis gegaan gister..dus geen warme douche meer en een hot tub helaas..
Gelukkig komen Sander, Lianne en Rianna (broer, zus en schoonzus) komende week aan en kan ik lekker bij hun onder de douche ;) Aanstaande vrijdag is hier een feestje in huis met een DJ en allemaal mensen uit andere huizen hier op t eiland. Weet nog niet of San, Li en Ri erbij zijn, maar het word sowieso wel een leuk feestje. En zaterdag mogen ze zich klaar maken voor Brainpower op Mambo.. :) Heb er wel heel veel zin in dat ze komen!

In ieder geval ga ik nog met dolfijnen zwemmen met Sander en misschien met Ri?! Enn vooral weer even flink stappen, want heb weer veel te veel cultuur gezien met mn ouders haha :)

xx (L)

  • 08 Maart 2011 - 14:50

    Marianne En Chris:

    Hoi Lijn,

    Geniet nog van je laatste weken op dat heerlijke tropisch eiland. Je vader mag vanavond weer opdraven bij onze maandelijkse vergadering om wat centjes bij elkaar te sprokkelen om de studies van de kinderen te bekostigen. Heb je je scriptie al bijna af? Ach wat zit ik nou toch te zeuren. Feesten moet je daar en je sriptie komt later wel. Genieten is het motto. Je kan nog lang genoeg in het gareel lopen. Jij in ieder geval (nu nog) tot je 67ste verjaardag.

    Zie je over een paar weken weer. Hopelijk schijnt de zon hier dan nog steeds.

    Groetjes,

    Chris en Marianne

  • 08 Maart 2011 - 18:54

    Wouter En Annemieke :

    Hoi Lijntje :)

    Ik ben blij dat je ons kaartje waardeert ;).
    Dat leven van jou daar.... Heerlijk lijkt me :P,
    Nou, geniet nog even van je laatste 6 weekjes!!

    Xx

  • 12 Maart 2011 - 20:43

    Marrie:

    Hoi Lijntje. Heel veel plezier met bro, sis en cleansis. Lekker stappen en geniet nog maar even van je warme douche. Doe voorzichtig met de dolfijnen. Dikke kus. Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolijn

Actief sinds 29 Sept. 2010
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 15518

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 15 April 2011

Curacao

23 Augustus 2015 - 30 November -0001

Australië enzo..

Landen bezocht: